NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

EL PASHA

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
  • عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Cool samy, هايدي علي, Cuckold hubby و 2 آخرين
وانا كمان

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
نفسي ابقي متحررر بس خايف
ايااااااك نصيحه من اخ ليك ايأاااااااك
لو انت غيور و بتحب حاجتك تبقى ليك بس يبقى اياااااك

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر، FahdFahd و مثير زوجتي
فهمني وجهه نظرك

فهمني وجهه نظرك
بص يا اخويا
انا عموما من الناس اللى بغير ع اهلى جدا و بحبهم جدا و الدياثه و التعريص دول حاجتين بالنسبه لى قذرين اوى و محبش ابدا حد يقرب من محارمى ولا من زوجتى لانهم بالنسبه لى ممتلكاتى الشخصيه و اكيد مش هفكر ف مره انى اقرب منهم بطريقه جنسيه اصلا.
واساسا فكره ان حد من عندى يكون لحد غيرى حتى لو جواز رغم انه حلال 🤣 بس صعبه عليا لانه اخد حاجه تخصنى . وغير كده انا متربتش ع فكره انى احب حرام اصلا بس اعمل ايه بقى خلاص اللى حصل حصل و نا حاليا بعمل غلطات بس تخصنى بس غير كده لا و برضوا انا مش بقبل بالحاجات دى و الموضوع يرجع لك ف الاول و الاخر

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر, FahdFahd, بحب الا و شخص آخر
ايااااااك نصيحه من اخ ليك

• عجبني
  • حبيته
  • معجبنيش
التفاعلات: بنوتي اسمر, FahdFahd, احلام علي و شخص آخر
عاوز تبقى متحرر على مين

نفسي ابقي متحررر بس خايف
اقرا وافهم نفسك الاول وشوف خبرات غيرك وبعدها قرر دا يناسبك ولا لا

شابوه

بص يا اخويا
انا عموما من الناس اللى بغير ع اهلى جدا و بحبهم جدا و الدياثه و التعريص دول حاجتين بالنسبه لى قذرين اوى و محبش ابدا حد يقرب من محارمى ولا من زوجتى لانهم بالنسبه لى ممتلكاتى الشخصيه و اكيد مش هفكر ف مره انى اقرب منهم بطريقه جنسيه اصلا.
واساسا فكره ان حد من عندى يكون لحد غيرى حتى لو جواز رغم انه حلال 🤣 بس صعبه عليا لانه اخد حاجه تخصنى . وغير كده انا متربتش ع فكره انى احب حرام اصلا بس اعمل ايه بقى خلاص اللى حصل حصل و نا حاليا بعمل غلطات بس تخصنى بس غير كده لا و برضوا انا مش بقبل بالحاجات دى و الموضوع يرجع لك ف الاول و الاخر
أحسنت بجد

نفسي ابقي متحررر بس خايف
بما ان البوست قديم بس في ناس بترد حقولك الموضوع دة زي السجاير ميعرفش ادمان لو دخلت فيه

ما هو مفهومك انك تبقى متحرر
التحرر libertinage هو انك تعمل علاقات جنسية خارج اطار الزواج مثلا او انك ما عندكش عقد بالنسبة للجنس… لكن هنا كثير بيقولو تحرر من غير ما يتفاهمو عن معناه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يا اخويا
عايز تقنعني لو انتا نايم و فجاءة بداءت تصحي بصيت لقيت اختك منيماك علي بطنك و مقلعاك بوكسر و بنطلون و بتقولها انتي بتعملي ايه قامت لحسها صوابعها و قامت حاطة صاوبعها علي خورم طيزك و قعدت تدعك اوي و تبصلك في عينك و انتا مش مستوعب بس زبك ولع اوي و هي بصت عليه قامت نازله بلسنها و دخلت راسه جوة طيزك و لسنها علي خورمك و بقيت حاسس بلسنها و قامت لفا ايديها و ماسكة بتاعك جامد بعد ما تفت في ايدها و بلتها و قعد تلحس في خورمك و ايديها بتحلب زبك و بقيت بتتلوي من احساس لسنها الي بقي بيخلي خورمك ينبض اوي و احساس شهور في لسان عمال يتحرك علي خورم طيزك و زبك الي عمال يتحلب و مبقتش قادر و حبتهم علي نفسك بسرعة كل ده لو اختك عملتهولك مش هتولع هرموناتك و تنقط علي نفسك و تبقي مهري اوي و خورمك بينقط فكر فيها و تخيلها الاول قبل ما ترد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%